اختصاص بودجه ویژه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای رفع محرومیت‌ها و توسعه زیرساخت‌ها خواستار تخصیص بودجه ویژه به استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون سهم استان از بودجه سال ۹۶ دیدار و گفتگو کرد.
استاندار در این نشست با اشاره به مشکلات و محرومیت‌های استان خواستار توجه ویژه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به استان شد و گفت: انتظار می‌رود اعتبارات هزینه‌ای به صورت خاص در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به استان تخصیص یابد.
احمدی در این دیدار با پیگیری بودجه طرح‌های مهم استانی و ملی استان افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است که به طور قطع در صورت جذب سرمایه گذار و تبلیغ و معرفی این مواهب خدادادی زمینه توسعه همه جانبه استان محقق می‌شود.
وی خواستار تقویت بودجه استان، کمک به اجرا و فعال شدن طرح‌های راکد و نیمه تمام، توجه ویژه به مناطق محروم استان و تزریق بودجه به طرح‌های ملی و کلان استان شد و ادامه داد: انتظار می‌رود اعتبار خاصی به طرح‌های ملی همچون محور پاتاوه – دهدشت، فعال شدن طرح‌های پتروشیمی استان و آبرسانی به چند شهر و دشت‌ها و اراضی کشاورزی استان اختصاص یابد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.