نشست مشترک فرماندار با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهر سی سخت و پاتاوه

دنا نما: نشست مشترک فرماندار با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهر سی سخت و پاتاوه در سالن اجتماعات فرمانداری با هدف بررسی مسائل و تعامل بیشتر کاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فرماندار دنا گفت: همدلی اعضای شورا با همدیگر، استفاده از نظرات مشاوره ای و آشنایی با وظایف شورا در چارچوب قانون موجب خواهد شد امور در مسیر صحیح و قانونی خود پیش برود و با توجه به اینکه هر یک به نوعی دارای صلایق خاص بود ولی در واقع هدف، داشتن محیطی سرشار از پیشرفت و توسعه خواهد بود.
بهشتی روی گفت: اعضای شورای شهر باید ابتدای امر تعامل سازنده ایی با یکدیگر داشته باشد و سپس بر حمایت از مصوبات شورای شهر، یک صدا و همراه، مردم را برای اجرای بهتر مصوبات همکار و همفکر خود نمایند.
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر های سی سخت و پاتاوه گفت: شرایط شهرداری ها نیازمند تدبیر، تلاش، همدلی و برنامه ریزی است لذا باید با همت دو چندان برای تحول در این مجموعه تلاش گردد چرا که این مردم شایسته خدمت هستند.
وی با بیان اینکه مردم به اعضای شورا اعتماد و نسبت به خدمتگزاری به آنان تعهد دارند بر ادامه خدمات صادقانه تاکید کرد و گفت: خدمات بیشتر باعث افزایش اعتماد بیشتر مردم به نهاد شورا خواهد شد.
ایشان جذب سرمایگذار و توسعه کارآفرینی را از مواردی برشمرد که شورا و شهردای با داشتن زمین های بکر وفضای اقتصادی خواهند توانست، با انجام آن خدمت ماندگارتری انجام دهند.
فرماندار دنا گفت: شهر سی سخت بعنوان قطب اقتصادی و تولیدات کشاورزی تاکنون حاصل دسترنج باغداران و کشاورزان که با دستان پینه بسته و هزار زحمت منتظر فروش خوب محصول خود هستند و با نبود محل ذخیره مناسب مجبورند آنرا با قیمت پایین در شهرهای مجاور به فروش برسانند. که در این خصوص متحمل زیان های فراوانی شده اند، و برای رفع این مشکل با دعوت از بخش خصوصی جهت احداث سردخانه به نتیجه ای نرسیده و با رایزنی که با اداره تعاون روستایی انجام گرفته با قرار دادن مکان مناسب برای احداث سردخانه گام اساسی برای رفع آن برداشته شود.
در آغاز این جلسه شهردار سی سخت و پاتاوه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود به بیان دیدگاههای خود پیرامون برنامه های آینده شهر های خود پرداختند و از همکاری صمیمانه فرماندار و همکاران ایشان و مسئولین شهرستان تقدیر و تشکر کردند و خواستار ادامه همکاری در امر خدمت رسانی به مردم شدند.
نماینده عالی دولت گفت: خدمت به مردم هدف ماست و تمام سعی ما بر این است و گامهای خود را هر روز در رفع مشکلات و همدلی با مردم استوارتر برمی داریم که این چیزی است با همکاری و در کنار هم بودن و عنایات حق محقق خواهد شد.
فرماندار دنا برضرورت اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت در حوزه خدمات رسانی شهری و بیان صریح مشکلات شهرداری به مردم تاکید کردو اظهار داشت: باید با صداقت و صراحت، تعهد و وجدان کاری خدمات انجام گرفته و مشکلات پیش رو را با مردم در میان گذاشت تا مردم نیز با اعتماد و درک متقابل، شهرداری و شورا را در حل مشکلات شهری یاری نمایند.

بهشتی روی فرماندار دنا به اعتبارات پیش بینی شده خدمات انجام گرفته در حوزه شهرهای سی سخت و پاتاوه اشاره کرد و گفت: در شهر سی سخت؛ در بخش حمل و نقل، بهسازی معابرشهری، در حوزه ارتقاء شاخص های توسعه، ساماندهی تپه نوراشهداء، در حوزه گردشگری، آبرسانی و تعمیر شبکه و احداث منابع ذخیره آب، مطالعه و احداث سردخانه با مشارکت اداره تعاون روستایی، احداث شهرک گلخانه ای در دشتک و مطالعه آبرسانی به دشتک جهت ایجاد شغل مناسب، حوزه ورزش و جوانان ساماندهی مجتمع ورزشی، پیش بینی زمین ورزشی (چمن مصنوعی) برای منطقه عباس آباد و حسین آباد، پیش بینی اعتبار، اجرای فاز قطره ای باغات قلعه مرکزی با پیشرفت کاری ۵۰%، اجرای آسفالت کریک به سی سخت بعد از  ۹ سال، کلنگ زنی و احداث بیمارستان شهر سی سخت در اینده نزدیک، پایین آوردن سرقت از باغات، تخصیص اعتبار معابر شهری

فرماندار دنا افزود در شهر پاتاوه نیز توسعه و اصلاح شبکه آب قسمت های گندیزار، احداث مرکز فنی و حرفه ای، بهسازی چمن زمین ورزشی، بازنگری و اصلاح نقشه جامع شهری، احداث زمین چمن مصنوعی در محدوده گندیزار و احمد غریب، تکمیل و پرداخت مطالبات پیمانکار مصلی شهر پاتاوه، کلنگ زنی احداث بیمارستان در اینده نزدیک، احداث پارک جنگلی در محدوده تونل بوده که از محل اعتبارت کمیته برنامه ریزی و برنامه سفر ریاست جمهور در مجموع در شهر سی سخت بالای ۹ میلیارد و در شهر پاتاوه ۴/۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و تخصیص یافته است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.