شب و روز خوش را از قانون‌گریزان در کهگیلویه و بویراحمد می‌گیریم

دنا نما: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه با قانون‌گریزی و مخلان نظم و امنیت در این استان تشدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام‌رضا مزارعی ظهر امروز در آئین معارفه و تکریم رئیس جدید و سابق دادگستری شهرستان لنده، اظهار داشت: اعتماد مردم به‌عنوان ‌مهم‌ترین سرمایه قوه قضائیه بوده و دادگستری باید پناه‌گاهی امن برای مردم و محور آرامش در جامعه باشد.

وی  ‌به عزم جدی دستگاه قضا در راستای مبارزه با قانون‌گریزی وحفظ آرامش جامعه  اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات حقوقی مردم و صیانت از حقوق آنان در کنار حفاظت از بیت‌المال و اموال عمومی اصلی‌ترین وظیفه کارکنان این دستگاه است.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اولویت کاری دستگاه قضایی در راستای تسریع در رسیدگی به شکایات و پرونده‌های قضایی که به دادگستری تحویل داده می‌شود، گفت: خدمات قضایی باید به بهترین نحو ممکن به مردم ارائه شود و صادقانه کار مردم را به نحواحسنت انجام  دهند.

مزارعی افزود: حوزه معاونت قضایی تجارب خود را به خانواده‌ها، دانش آموزان در مدارس  مشکل نرم افزاری  آن‌ها را در خصوص حقوق شهروندی یاد دهند.

مزارعی خطاب به دستگاه قضایی، نیروی انتظامی وسپاه پاسداران گفت :نقطه امنی را برای کسانی که می خواهند آرامش و امنیت را از مردم لنده بگیرند ایجاد نکنیم.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مردم شهر لنده مردمی ولایت مدار، مومن  و باصداقت هستند که نباید در وضعیت محروم اقتصادی بمانند.

در این مراسم  عبدالله سعادتیان  به عنوان رئیس جدید دادگستری لنده  معرفی و از تلاش‌های امیر حمزه بازیار  رئیس سابق دادگستری این شهر  قدردانی شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.