۱۳ آبان حس انسجام و وحدت ایرانیان را تقویت می‌کند

دنا نما: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ آبان تقویت حس همگرایی، هم افزایی، انسجام و وحدت در مقابل ظالمان و مستکبران را در بین ملت افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فتاح محمدی صبح امروز در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شعارها و فریادهای ۱۳ آبان  روز آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران در برابراستکبار و زورگویان عالم باشکوه تر ازهمیشه طنین انداز می‌شود.

وی خواستار تلاش مردم و مسئولان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان شد و افزود: ۱۳ آبان تقویت حس همگرایی، هم افزایی، انسجام و وحدت در مقابل ظالمان و مستکبران را در بین ملت را افزایش می‌دهد.

محمدی تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور سه حرکت بزرگ تاریخی، تبعبد حضرت امام خمینی(ره) بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رژیم طاغوت، تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و به شهادت رساندن جمعی از دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در اعتراض به سلطه گری استکبار جهانی است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اساس شکل گیری روز ۱۳ آبان به عنوان نقطه عطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور پرشور وحماسی مردم در این روز نشان از ولایتمداری، پایبند بودن مردم به آرمان‌های انقلاب، امام راحل، نظام، رهبری و ظلم ستیزی دارد.

محمدی ابراز کرد: در صورت لازم تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان سال جاری در نقاط مختلف این استان به کار گرفته شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.