بدهی ادارت کهگیلویه و بویراحمد به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی این استان به شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی اظهار داشت: امسال با تدبیر مسئولان و متولیان امر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای دستگاه‌هایی که در کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۰ بدهکار شهرداری‌ها شده‌اند، اختصاص یافت.

وی خواستار پرداخت بدهی ادارت به شهرداری‌ها شد و افزود: به طور حتم در صورت پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستیم.

احمدی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت و خدمات دهی شهرداری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ایجاد درآمد پایدار ادامه داد: به طور حتم جلوگیری از هرگونه انحراف در خدمات دهی این مجموعه نیازمند نظارت مستمر توسط شخص شهردار و مسئولان امر است.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه مدیریت شهری دور پنجم اعم از شوراها و شهرداران از حاشیه‌ها دوری کنند و تنها باید بفکر خدمت به مردم و توسعه خدمات شهری و رشد فرهنگ شهرنشینی باشند، تصریح کرد: ورود به حاشیه‌ها هیچ دستاوردی جز متضرر شدن مردم و شهر ندارد.

احمدی بحث اقلیت و اکثریت را یک اصل پذیرفته شده در دمکراسی دانست و گفت: البته این دلیلی بر این نیست که اکثریت به نظرات اقلیت بی توجهی کرده و در واقع هرآنچه خود صلاح می‌دانند بدون در نظرگرفتن نظرات کارشناسی اقلیت لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای شهرهای این استان از سهم خواهی در مدیریت شهری دوری کرده و هیچ حقی جز خدمت به مردم و توسعه شهر برای خود قائل نباشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.