کشف محموله مواد مخدر در محور اصفهان – یاسوج

دنا نما: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دستگیری یک قاچاقچی، محموله جاسازی شده تریاک در خودروی وانت پراید این قاچاقچی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ “سعید بالش زر” در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در ایست و بازرسی مستقر در محور اصفهان به یاسوج ، حین کنترل خودرو های عبوری ، به یکدستگاه خودروی وانت پراید مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.

وی اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار ۳۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به طور ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودرو به هویت مشخص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد .

سرهنگ بالش زر در پایان خاطر نشان کرد : همشهریان عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.