کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان/بسیج نقش مهمی در محرویت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان دارد

دنا نما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پیش از ظهر امروز سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندهان و اقشار مختلف بسیج با آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

در این نشست  سردار یدالله بوعلی با گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: سپاه در دنیا و در هر جایی که نیاز بوده ورود پیدا کرده است و با سرافرازی و سربلندی از ماموریت‌های خود بیرون آمده است و ابایی از این حضور ندارد.

فرمانده سپاه فتح در ادامه گفت: سپاه تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بوده و با اتکا به خداوند و فرماندهی رهبر معظم انقلاب سرافرازانه در میادین دفاع از اسلام و مستضعفان جهان حضور پیدا می‌کند.

وی به آزادی شهر بوکمال سوریه اشاره کرد و گفت: این اقدام مهم گام بزرگی برای آزادسازی کشور سوریه بود که از  وجود داعش پاکسازی شود.

فرمانده سپاه فتح با بیان این که سپاه ریشه در ولایت دارد افزود: در جبهه دفاع از اسلام و مسلمانان حضور فعال دارد و نقش آفرینی می‌کند.

وی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال و با نشاط دارد از جمله در جبهه‌های داخلی و همچنین دفاع از حرم و توانسته در ماموریت‌های خود موفق عمل کند.

فرمانده سپاه فتح به خدمات و فعالیت‌های سپاه در زمینه کمک به مناطق محروم و سایر اقدامات از جمله در اشتغال‌زایی و اقدامات فرهنگی اشاره کرد و افزود: بسیج استان هم در این زمینه اقدامات مهمی انجام داده است.

فرمانده سپاه فتح به کنگره شهدای استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بسیج در برگزاری این برنامه مهم و ملی نقش برجسته‌ای را ایفا کرد.

وی گفت: بسیج استان امسال نیز در پیاده روی اربعین حسینی و خدمات‌رسانی به زایران در موکب‌ها نقش برجسته‌ای در این ۲۶ موکب در داخل مرزها و در کشور عراق داشت.

وی به زلزله کرمانشاه اشاره  و عنوان کرد: در زلزله کرمانشاه هم بسیجیان ما دست به کار شدند و به کمک آمدند و نقش بارزی در کمک به زلزله زدگان داشتند.

بوعلی بیان کرد: اکنون ۵۱ کامیون کمک‌های مردم استان به کرمانشاه ارسال شده و نشان می‌دهد که مردم استان در مواقع لزوم نهایت همکاری را با هموطنان خود دارند.

وی از بازسازی ۶ روستای سرپل ذهاب توسط استان یاد کرد و گفت: استان مسوول است که به این ۶ روستا خدمات رسانی کرده و به مردم آن‌ها کمک کند.

بوعلی خاطرنشان کرد: این استان جز ۵ استان کشور است که در خدمات‌رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه جهادی عمل کرد و به موقع در منطقه حضور یافت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.