تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست/ تشکیل گروه‌های حشدالشعبی و فاطمیون برگرفته از تفکر بسیج است

دنا نما: آیت‌الله‌ ملک‌حسینی گفت: تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم صبحگاه مشترک روز بسیج اظهار کرد: افتخار می‌کنیم در میهن و کشوری نفس می‌کشیم که کشور ولایت و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دورانی، حیات را سپری می‌کنیم که در ظل امامت امام عصر (عج) جمهوری اسلامی شکل گرفت، نظامی که با آرمان‌های الهی،  توحید و رفع تبعیض ایجاد شده و بر علیه ظالمان و مستکبران جهان فریاد می‌زند.

وی تصریح کرد: بسیج در کنار ارتش و سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای را بنا نهاد و تفکر بسیجی برخواسته از روح بلند مردی است که در کنار ارتش و سپاه جنگ را به پیروزی برساند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بسیج بعد از جنگ توانست در جای جای کشور نقش آفرینی کند و‌ الگوی مشابهی برای کشورهای عراق و سوریه شد.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: بسیجی که روزی یک نهال کوچک بود که به دست امام(ره) شکل گرفت امروز شجره طیبه و درختی تنومند و‌ بزرگ به دست رهبر انقلاب تبدیل شده و در اوج شکوفایی، خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با الگو شدن بسیج مخالف است، افزود: تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست.

آیت‌الله ملک‌حسینی فریاد علیه استکبار را از وظایف بسیج دانست و گفت: امروز گروه‌های حشدالشعبی، حزب الله، فاطمیون و زینبیون برگرفته از بسیج است و دشمن هم از همین موضوع واهمه دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ۸۹ کشور جهان به نام دین و اسلام گروهی تشکیل شد که این گروه بر علیه امریکا و اسرائیل است اما وقتی بصیرت و تفکر بسیجی نباشد این حرکت به نفع دشمن می‌شود.

وی اضافه کرد: روزی که در سوریه فریاد عمربن سعد بلند شد و حرکتی مانند امویان، غروری مانند عباسیان و بازی و ثروت اندوزی مانند بسیاری از مردمان صدر اسلام ایجاد شد آیا باید این تفکر را می‌پذیرفتیم؟ تفکری که قصد داشت در سه ماه سوریه و یک ماه عراق را فتح کند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم به ولی و رهبری که سخن امیرالمومنین را شنید، آن را تطبیق و درک کرد، که علی (ع) فرمودند به خدا سوگند هیچ امت و ملتی منتظر دشمن نمی‌مانند که گردا گرد خانه آنها بیایند مگر آنکه ذلیل می شوند.

آیت‌ا‌لله ملک‌حسینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری دشمن را شناختند، خانه و حریم را هم تشخیص دادند و این سه ویژگی موجب شد ایشان طوفانی ایجاد کنند و این طوفان هم نتیجه داد  و منجر به نابودی داعش شد اما هشدار دادند که خباثت دشمن پایان پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: بسیج باید همواره هوشیار و بیدار باشد و رهبری در نامه خود به سردار سلیمانی این مهم را هم یادآوری کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.