پرستاران و بهیاران دنانشین تجلیل شدند

دنا نما: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از برگزاری آیین تجلیل از پرستاران و بهیاران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام حسن آراسته در این مراسم ضمن تبریک دوباره ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به فعالان این عرصه گفت: با توجه به تلاش شبانه روزی پرستاران  این قشر زحمت‌کش در زمینه مراقبت از بیماران ۲۲ نفر از پرستاران و بهیاران شهرستان دنا تجلیل شد.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهر سی سخت در آیین گرامیداشت تجلیل از پرستاران حوزه دنا نشین گفت : شغل پرستاری از جمله شغل هایی است که علاوه بر دارا بودن اجر معنوی بسیار، برای خدمت رسانی به بیماران و نیازمندان، زمان و مکان نمی شناسد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رضوانی ابراز کرد : پرستاران باید در ارائه خدمت و زندگی روزمره خود، حضرت زینب (س) که الگوی برتر پرستاری عالم است را الگوی خود قرار دهند و رفتار آن بانوی بزرگوار را سرمشق خود بدانند.

وی گفت: مجموعه پرستاری دلسوز و فداکار جزء جدانشدنی از تیم پزشکی است که حضور آنها در کنار این تیم لازم و ضروری است.

خطیب موقت جمعه مرکز شهرستان دنا با اشاره به نقش خطیر حضرت زینب(س) در کربلا، افزود: پرستاران با توجه به مشکلات ریز و درشت زندگی خود با روحیه ای سرشار از مهربانی در یک کار علمی در روند سلامت بیماران نقش آفرینی می کنند.

رضوانی نقش برجسته حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ جهان اسلام  ضمن تحمل دردهای واقعه کربلا و رسوایی مسببان آن، نقشی بی بدیل در تسکین دهنده آلام خاندان اهل بیت پس ازعاشورا را بر دوش خود کشید.

در این مراسم هجیر ایلخانی؛ بخشدار بخش مرکزی شهرستان دنا با تسلیت ایام فاطمیه از زحمات شبانه روزی پرستاران تلاشگر قدردانی و اخلاق نیکو، وظیفه شناسی و مهربانی را از جمله ویژگی های یک پرستار خوب  دانست.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.