پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال تعیین تکلیف خواهد شد! +تصاویر

دنا نما: در پی گزارشات مردمی و پیگیری دنا نما مدیران و مسئولین استان نسبت به این گزارش واکنش نشان دادند:

مهندس راستا مدیر ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
مجری پروژه زیرگذر چناربرم، اداره راه و شهرسازی نیست و قرارداد این طرح با شرکت گاز در اختیار اداره راهداری است و مجری این طرح راهداری است و باید پاسخگو باشد.
مهندس خوان‌پایه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
بعد از پاسخ راستا مبنی بر اینکه راهداری باید پاسخگو باشد گفتگویی با مهندس خوان‌پایه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشتیم که خوان‌پایه در مورد این پروژه گفت:
قرارداد این طرح در اداره راه و شهرسازی است و مجری اداره راه است و باید پاسخگو باشد و اگر اداره راه قراردادی در حمل و نقل استان سراغ دارد به ما اطلاع دهد تا پاسخگو باشیم.

کارشناس منطقه۲ تقویت گاز اصفهان بعنوان درخواست کننده و تامین قسمتی از منابع مالی این پروژه نیز گفت:
این پروژه در سال ۱۳۸۴ طی قراردادی و بالغ بر ۱۸۰میلیون تومان امضا و تمامی مبلغ فوق پرداخت شده است ولی متاسفانه تا کنون طرح نیمه‌کاره رها شده و تنها برای ساخت پل اقدام کرده‌اند و خبری از ساخت جاده زیرگذر و ایمن‌سازی نیست در حالی است که کارکنان شرکت گاز باید در شبانه‌روز چندین نوبت از عرض این جاده خطرناک و ناایمن عبور کنند.

دکتر علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان:
به جهت روشن شدن موضوع پیگیر پروژه زیرگذر چناربرم از طریق تماس با دکتر علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان شدیم، وی در پاسخ گفت:
پروژه زیر گذر چناربرم تا یکی دو ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد و این پروژه را با تعیین مجری طرح و تخصیص اعتبار از طریق اداره راه و یا راهداری به سرانجام می‌رسانیم.
وی افزود: اینکه گاز منطقه ۲ اصفهان اعلام کند که در سال ۸۴ مبلغی طی قرارداد پرداخت شده کافی نیست؛ قطعا مازاد بر این مبلغ کار شده است و انتظار می‌رود شرکت گاز در اجرای این پروژه دوباره همکاری مالی داشته باشد.

لازم به ذکر است که زیرگذر چناربرم در صورت اتمام و رفتن زیر بار ترافیک نقش موثری در روان‌سازی حمل و نقل؛ ایستگاههای گاز، روستاهای تمنک، شترخون، ده‌برایی، شبلیز، دهستان زیلایی و … داشته و دیگر شاهد حوادث ناگوار جاده‌ای که در حال حاضر بدلیل ورود خطرناک جاده فرعی به محور اصلی یاسوج – اصفهان به وجود می‌آید نیستیم.پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال از شروع طرح تعیین تکلیف خواهد شد! (۵) پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال از شروع طرح تعیین تکلیف خواهد شد! (۶) پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال از شروع طرح تعیین تکلیف خواهد شد! (۴) پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال از شروع طرح تعیین تکلیف خواهد شد! (۳) پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال از شروع طرح تعیین تکلیف خواهد شد! (۲) پروژه‌ زیرگذر چناربرم بعد از ۱۲ سال از شروع طرح تعیین تکلیف خواهد شد! (۱)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.