آغاز به کار پروژه اتصال شهرک جوشکاران یاسوج به پل امامزاده مختار (ع)

دنا نما: شهردار یاسوج گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار (ع) در هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه هم اکنون ادامه معبر ۲۰ متری شهرک جوشکاران خاکی و تردد از آن مشکل است و همچنین گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشکلاتی برای اهالی این مناطق به وجود آورده است، شهرداری یاسوج در یک اقدام سریع ادامه این مسیر را بازگشایی خواهد کرد.

وی بیان داشت: طول این مسیر بیش از ۶۰۰ متر و عرض ۲۰ متر است که ۲۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی دارد و یک پل موقت که توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شده است.

شهردار یاسوج ادامه داد: برآورد اعتبار اولیه این پروژه ۱۰ میلیارد ریال است که طی هفته جاری با حضور مسئولان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مقدم خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه بخش زیادی از بار ترافیک شرف آبادها و شهرک جوشکاران و همچنین مراجعه کنندگان به آرامستان که بسوی شهر روانه می شود از شهر خارج می شود و به جاده کمربندی منتقل می شود.

وی تصریح کرد: همچنین این مسیر باعث سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش کبگیان خواهد شد.

شهردار یاسوج با اشاره به اجرای عملیات اتصال کمربندی بلوار عدل به پل سوم بشار یادآور شد: این محور به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیز هم اکنون در حال اجراست و طی چند روز آینده و همزمان با افتتاح پل سوم به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: هم اکنون پروژه ۴۵ متری بنسجنان – زیرتل به طول ۵ کیلومتر که از ابتدای سال ۹۷ اغاز شده است و همچنین عملیات ساخت پل چهارم بشار در حال اجر هستند، که با بهره برداری از این پروژه ها شاهد کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر خواهیم شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.