برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد/اجرای طرح امامزادگان عشق در دهه ولایت

دنا نما: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دعای پرفیض عرفه روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد در تمامی امامزادگان دارای ظرفیت استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور صبح امروز در نشست خبری به مناسبت دهه ولایت گفت: غدیر یکی از وقایع مهم دین اسلام است و برنامه‌های دهه ولایت با شعار ولایت علوی اکمال دین نبوی در امامزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بقاع متبرکه به عنوان پایگاه‌های فرهنگی هستند به برنامه‌های دهه ولایت و امامت امسال اشاره کرد و گفت:  اولین روز این دهه فردا ۳۰ مرداد با برگزاری دعای پرفیض عرفه آغاز می‌شود که در تمامی امامزادگان دارای ظرفیت این دعا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: روز چهارشنبه به مناسبت عید قربان روز ولایت و اطلاعات نام‌گذاری شده است، ضمن اینکه برنامه‌های این دهه به دلیل تقارن با هفته دولت به صورت مشترک برگزار می‌شود.

این مسؤول از را‌ه‌اندازی کمپین وقف در جهت رسانه خبر داد و گفت: وقف برکاتی زیادی در جامعه دارد و این کمپین یکی از برنامه‌های ابتکاری اوقاف کشور جهت حمایت از تمامی اصحاب رسانه است.

جنتی‌پور با بیان اینکه صفر تا ۱۰۰ برنامه‌های این دهه به صورت مردمی و بدون بودجه دولتی برگزار می‌شود، گفت: حرکت کاروان جشن و شادی غدیر با حمل پرچم مزین به ‌نام حضرت علی(ع)، ایجاد موکب‌هایی به‌نام حضرت علی(ع) برای پذیرایی از شرکت کنندگان، بازسازی حادثه غدیر تحت عنوان آیینه غدیر با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فتح و طرح ضیافت غدیر از برنامه‌های این دهه است.

وی عنوان کرد: در این دهه طرح امامزادگان عشق برای تجلیل از شهدای سادات با همکاری بنیاد شهید و همچنین تجلیل ادارات از کارمندان سادات خود برگزار می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: در این دهه از حافظان خطبه غدیر و همچنین افرادی که نام آنها علی است تجلیل می‌شود، همچنین مسابقه کتابخوانی کتابچه غدیر به صورت پیامکی برگزار و از شرکت کنندگان به قید قرعه تجلیل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار جلد از کتابچه غدیر تهیه و در دهه ولایت بین مردم در بقاع متبرکه توزیع می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.