سپاه فتح برای محرومیت‌زدایی از روستای میان‌تنگان بویراحمد وارد عمل شد

دنا نما: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح استان با هدف محرومیت زدایی از روستای میان‌تنگان با فرمانداری بویراحمد تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به‌ نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی در بازدید از روستای میان‌تنگان بویراحمد و در جمع نیروهای جهادی بسیج دانشجویی بر حمایت مسئولان از کارهای عام المنفعه تاکید کرد و اظهار داشت: همه مسئولان موظف و متعهد به مشارکت در این امور برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند و برای توسعه میان‌تنگان از هیچ تلاشی دریغ نکنند، عنوان کرد: تمام فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا همکاری جدی و ویژه‌ای با سپاه داشته باشند.

فیلی تصریح کرد: باتوجه به اینکه دولت با بحران مالی رو به رو بوده مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی در این طرح‌ها بهترین راهبرد در شتاب بخشی این موارد است.

وی خاطرنشان کرد: در همین خصوص تفاهم نامه بین فرمانداری بویراحمد و سپاه به ارزش ۱۶ میلیارد ریال منعقد شد که سهم تخصیصی این شهرستان به مبلغ هشت میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی مصوب شده است.

فیلی با اشاره به مشکلات تنش آبی در این منطقه، عنوان کرد: علی رغم وجود چشمه‌های پرآب در پایین دست روستا این وضعیت مطلوب نیست و بدون شک بهسازی معابر، تکمیل مسجد نیمه کاره و اجرای کانال‌های کشاورزی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم روستا بوده که باید عملیاتی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باوجود ظرفیت‌های مختلف منطقه به ویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری این میزان از محرومیت مطلوب نیست.

فیلی همچنین در حاشیه بازدید از مدرسه قدیمی روستای میان‌تنگان خواستار بهسازی و مقاوم سازی این مکان در کمترین زمان ممکن شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.