مدرسه معارف سی سخت آماده پذیرش دانش آموز/برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در محوطه مدارس ممنوع است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا در نشست با خبرنگاران از افتتاح مدرسه معارف سی سخت خبر داد و تصریح کرد: این مدرسه از مهرماه کار خود را آغاز خواهد کرد و برای پذیرش دانش آموز در کلاس اول دبیرستان آگهی زدیم که چنانچه دانش آموزان به حد نصاب برسد از امسال این مدرسه آغاز بکار خواهد کرد.

ابراهیم ریاضی افزود: در شهرستان دنا ۷۵۰۰ دانش آموز و ۱۵۰ معلم شاغل و بازنشسته داریم و این تعداد دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه و ۲ موسسه از راه دور مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: تا حد امکان اجازه دخالت سیاست در آموزش و پرورش را نمی دهیم و کاری که رضای خدا در آن باشد انجام می دهیم.

ریاضی با اشاره به ممنوع بودن مدارس تک نفره گفت: سعی در تجمیع مدارس ۲ و ۳نفره در شهرستان را داریم و بعضی از مدارس دارای مشکل سرویس بهداشتی هستند که پیگیر رفع این مشکل هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: در زلزله اخیر به ۴۰ مدرسه آسیب وارد شد و از این تعداد ۲۶ مدرسه آسیب جدی دید و دو مدرسه دیگر نیر قابل استفاده نیست.

وی بیان کرد: برگزاری هر گونه مراسم خارج از تصمیم مدارس مانند عروسی و مجلس ختم و ترحیم در محوطه و داخل فضای مدرسه ممنوع بوده و در صورت مشاهده و یا گزارش، تخلف محسوب می شود و برخورد قانونی صورت می گیرد.

ابراهیم ریاضی بیان کرد: هر گونه تنبیه دانش آموز ماند تنبیه جسمی و روحی و تحت هر عنوان توسط معلم و مدیر مدرسه خلاف مقررات است و با فرد خاطی برخورد می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش برای ترویج قرآن و بها دادن به بحث آموزش این کتاب دینی آماه هرگونه همکاری با متولیان امر است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: بزرگترین و پر جمعیت ترین دستگاه اداری در کشور و به تبع آن در استان ما آموزش و پرورش  است و جامعه ای که بیشترین جمعیت را دارد ممکن است خطاهای آن بیشتر به چشم بیاید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.