۱۸۰ زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی به خانه بخت رفتند

دنا نما: هم‌زمان با هفته دولت و به مناسبت عید غدیر خم ۴۲۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به ۱۸۰ زوج جوان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم اهداء شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به تشریح عملکرد این نهاد در خصوص پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت.

محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۰ زوج جوان مناطق محروم کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید غدیر خم با کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه راهی خانه بخت شدند.
وی با اشاره به اینکه در زمینه اهداء کمک‌هزینه به این زوج‌های جوان ۴۲۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این مبلغ به ۷۵ نوعروس و ۱۰۵ نو داماد تحت حمایت پرداخت شد.
نظری سقف کمک‌هزینه پرداختی به نوعروسان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد را سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به نودامادهای این مناطق را یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین اهداف این نهاد در پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان، ترویج ازدواج آسان، تشویق جوانان به تشکیل خانواده و کمک به توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است.
وی در پایان یادآور شد: از ابتدای تأسیس کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۶ هزار و ۷۴۶ مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج بااعتبار ۲۸ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان پرداخت‌شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.