همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات شهر یاسوج به‌کارگیری شود

دنا نما: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی و استانی برای حل مشکلات شهر یاسوج استفاده شود، گفت: به نظر می‌رسد شهرداری یاسوج یا توان حل مشکلات شهر را ندارد یا نمی‌خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، الماس گشتاسبی شامگاه یکشنبه در نشست تصمیم‌گیری در خصوص وانت‌بارهای دوره‌گرد، دست ‌فروشان، ساماندهی جمعه بازار و وضعیت شهر یاسوج با بیان اینکه رفع سد معبر از وظایف اولیه شهرداری است، اظهار داشت: وانت بارها سد معبر هستند و برای جمع‌آوری آنها باید ابتدا عزم جدی در شورای شهر و شهرداری ایجاد شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ساماندهی وضع موجود باید همه ما روابط سیاسی و نیازمندی‌ها را کنار گذاشته و به صورت هدفمند در راستای اجرای قانون کار کنیم.

گشتاسبی با بیان اینکه بحث سازه‌های غیرمقاوم در شهر یاسوج در حد شناسایی باقی ماند و هیچ اقدام اساسی صورت نگرفت، عنوان کرد: عدم اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی از مشکلاتی است که در شهر یاسوج همچنان به قوت خود باقی است.

وی بیان کرد: بحث حاشیه‌نشینی، ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معبر از مشکلاتی است که همواره در شهر یاسوج وجود دارد و به نظر می‌رسد شهرداری یا توان حل این مشکلات را ندارد یا نمی‌خواهد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چند مورد از مشکلات شهر یاسوج از جمله بحث وانت‌بارها در شرایط کنونی چشم‌گیر است، گفت: شهرداری باید یک تیم را مشخص کرده و همه اعضای شورای شهر و شهرداری برای رفع این مشکلات ید واحد شوند.

گشتاسبی عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی و استانی برای حل مشکلات استفاده شود نه اینکه ما شروع به جمع کردن کنیم و یک عده تحریک‌شان کنند که جلوی استانداری تجمع کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.