باند کلاهبرداری از شرکت ‌های بیمه‌ در یاسوج متلاشی شد

دنا نما: رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باند کلاهبرداری از شرکت‌ های بیمه‌ در شهر یاسوج مرکز این استان متلاشی و چهار نفر عضو آن دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ سعید بالش زر روز دوشنبه اظهار داشت: این باند که متشکل از چهار نفر بودند با ایجاد تصادف های ساختگی از شرکت های بیمه‌ در شهر یاسوج کلاهبرداری می‌کردند.
وی افزود: گزارش کلاهبرداری این باند به پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ارجاع شد و اقدامات لازم نیز عملیاتی شد.
سرهنگ بالش زر بیان کرد: در اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تمام اعضای این باند دستگیر شدند که در ابتدا و طی بازجویی اولیه منکر هرگونه خلافی بودند اما پس از مواجهه با ادله پلیس مجبور به اقرار شدند.
وی در رابطه با شیوه و شگرد این باند، تصریح کرد: این گروه یکی از اعضای خود را با بی‌حس کردن دست و پای وی به‌گونه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند که دست و پای فرد می‌شکست و بعد فرد را برای صحنه‌سازی تصادف به سطح شهر انتقال می‌دادند و پس از صحنه‌سازی مصدوم به بیمارستان و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می‌شد.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با بررسی اسناد و مدارک به دست آمده از متهمان و با دعوت از شرکت های مختلف بیمه و شناسایی پرونده های تشکیل شده، برآورد ارزش مالی در این خصوص به بیش از یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه رسید.
پیش از این در تیرماه سال جاری نیز اعضای باندی که با تأسیس شرکتی در یاسوج به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور، بیش از ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.