محموله پارچه قاچاق در جاده بابامیدان به یاسوج کشف شد

دنا نما: رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ هزار و ۹۳۰ متر پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در جاده بابامیدان به یاسوج کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ سعید بالش زر روز سه شنبه اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای قاچاق در محور بابامیدان به یاسوج، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان عملیات خود را برای شناسایی و توقیف خودرو آغاز کردند.
وی افزود: با اعزام مأموران و برپایی ایست و بازرسی در محور مذکور، حین کنترل خودروهای عبوری، راننده خودروی پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران نرسیده به محل ایست و بازرسی تغییر مسیر داد و با سرعت از محل فرار کرد.
بالش زر بیان کرد: در ادامه مأموران بلافاصله خودرو را تعقیب و به آن دستور توقف دادند اما راننده با بی توجهی به دستور مأموران همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه داد تا اینکه مأموران با شلیک گلوله به چرخ‌های عقب، این خودرو را متوقف کردند.
وی عنوان کرد: مأموران راننده را دستگیر و سپس در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۹۳۰ متر پارچه قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارزش تقریبی این محموله یک میلیارد ریال است.
وی ابراز داشت: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده نیز به مرجع قضائی تحویل داده شد.
همچنین یک محموله بزرگ قاچاق شامل سیگار و تنباکو شب گذشته توسط نیروها و سربازان گمنام اطلاعات سپاه فتح این استان کشف و ضبط شد.
سیگار در کنار برخی کالاهای دیگر از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه و پوشاک همواره مهمترین کالاهای قاچاق مکشوفه ظرف سال‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.