توزیع گوشت قرمز به قیمت ۴۲ هزار تومان در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع گوشت قرمز دولتی به قیمت ۴۲ هزار تومان در ۲۰ نقطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما: جعفر گوهرگانی ظهر چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ در نشست ستاد تنظیم بازار با محوریت ماه مبارک رمضان، افزود: گوشت با کیفیت دولتی با هدف تنظیم بازار و پوشش مناسب مردم در ۲۰ نقطه در حال توزیع است.

وی بر ضرورت نصب بنر و تابلو در مراکز توزیع گوشت دولتی تاکید و اظهارکرد: عدم نصب تابلو برای محل توزیع تخلف بوده و سهمیه واحدهای متخلف قطع خواهد شد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کنترل بازار و نظارت بر انبارهای توزیعی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به شناسایی انبارهای متخلف اقدام کرده تا ضمن بررسی از واحدهای مذکور، در صورت تأیید احتکار و تخلف، کالای انبارها با قیمت قانونی توزیع شود.

گوهرگانی تصریح کرد: همچنین بازدید سرزده از انبارهای استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ضرورت کنترل بازار و تأمین و ذخیره کالاهای اساسی را دو چندان می‌کند، ادامه داد: دستگاه‌های متولی اقدامات لازم برای پوشش تأمینی را به شکل مناسب عملیاتی کنند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کنترل مناسب بازار حضور افراد سودجو را کاهش خواهد داد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.