فرار از بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت بانک‌هاست

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسعه اقتصادی را در گرو بانکداری بدون ربا دانست و گفت: اولویت بانک‌ها حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی در نشست با اعضای هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: اشتغال پایدار و رونق تولید با همکاری بانک‌ها تحقق می‌یابد که انتظار می‌رود در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این استان سال گذشته جزو ۵ استان برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری شد، افزود: به طور حتم انکداری بدون ربا نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد.

احمدی ابراز کرد: بدون شک برای تحقق شعار رونق تولید، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی باید در اولویت کاری بانک‌ها قرار گیرد و تقویت این واحدها با همراهی بانک‌ها فراهم می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بانک‌ها باید تسهیلات خود را با شرایط آسان به مردم ارائه دهند تا تمام اقشار بتوانند از تسهیلات بانکی بهره ببرند.

عیسی امامی عضو هیئت مدیره بانک مهر ایران نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های این بانک دوری از بانکداری ربوی است، عنوان کرد: در ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان منابع از محل سپرده مردمی جذب شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته نیز ۱۱۰ هزار میلیارد تومان سپرده مردمی جذب منابع داشتیم، خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه از سوی این بانک پرداخت شد که این میزان امسال رشد قابل توجهی دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.