کسب رتبه برتر کشوری توسط شرکت تولیدی مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد

ذنا نما: یکی از شرکت‌های تولیدی مصالح ساختمانی یاسوج عنوان واحد نمونه کشور در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، دیویده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: این واحد تولیدی به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب، بهره مندی از تجهیزات پیشرفته برای تولید و تحویل مصالح در کمترین زمان در جشنواره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فروردین ماه ۹۸ رتبه برتر ملی کسب کرد.
مدیر این واحد تولیدی نیز با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد گفت: در این واحد انواع خرپا، تیرچه بتنی و بتن تمام اتوماتیک با مدرن‌ترین دستگاه‌ها تولید و روانه بازار می‌شود.
کریمی بختیاری افزود: تمام مواد اولیه ورودی و مصالح تولید شده در این شرکت در آزمایشگاه کنترل کیفی سنجش می‌شود و در صورتی که استاندارد‌های لازم را داشته باشند مجوز تولید و ورود به بازار را دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه در این واحد تولیدی ۶۰ نفر مشغول به کار هستند، گفت: روزانه در این واحد تولیدی ۱۰ تن خرپای تمام اتوماتیک، هزار متر طول تیرچه و ۱۱۰۰ متر مکعب بتن تمام اتوماتیک ساخته می‌شود.
موسوی معاون بازرسی سازمان استاندارد کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در استان ۲۳۴ واحد تولیدی مصالح ساختمانی وجود دارد که ۱۱۸ واحد آن فعال است و از این تعداد ۵۶ واحد آن بدون پروانه استاندارد هستند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.