دومین محموله کمک دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به سیل زدگان کشور ارسال شد

دنا  نما: رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین محموله کمک دانش آموزان و معلمان این استان به سیل زدگان کشور در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی ‌ها» امروز چهارشنبه از شهر یاسوج به استان لرستان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید نظام مرادی اظهار داشت: جمعی از دانش آموزان، معلمان و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آیین ارسال این محموله حضور داشتند.
وی افزود: این محموله شامل فرش، پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و نوشت افزار بود.
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش ‌آموزان و معلمان این استان تاکنون همراهی و همدلی چشمگیری با مردم مناطق سیل‌ زده کشور داشته اند.
مرادی عنوان کرد: مهمترین اهداف اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی ها» در کهگیلویه و بویراحمد شامل ترویج فرهنگ نوعدوستی، تقویت روحیه تعاون و نیکوکاری، ابراز همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور و زمینه‌ سازی برای مشارکت فعال دانش‌ آموزان این استان در عرصه‌ های اجتماعی است.
نخستین محموله کمک دانش آموزان و معلمان کهگیلویه و بویراحمد به سیل زدگان کشور ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ از شهر یاسوج به استان خوزستان ارسال شد که شامل هدایای نقدی، پوشاک، مواد غذایی و نوشت افزار بوده است.
افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
بر اثر بارندگی های شدید نوروز امسال در استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان و جاری شدن سیل مناطق زیادی از این چهار استان دچار خسارت شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.