دستور معاون اول رئیس جمهور برای توسعه زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: ‌معاون اول رئیس جمهور در راستای توجه جدی به زیرساخت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به تمامی وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دستور ویژه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل دنا نما، معاون اول رئیس جمهور در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم شریف استان در دوران‌های مختلف گفت: دولت به استان‌های کمتر توسعه یافته نگاه ویژه دارد.
اسحاق جهانگیری افزود: امید است بتوانیم با تلاش و همدلی در زمینه‌های مختلف و به کارگیری راهبردها زمینه پیشرفت این استان را فراهم کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: بهره برداری مناسب از این ظرفیت‌ها نیازمند تأمین اعتبار است.
حسین کلانتری افزود: این استان دارای جاذبه‌های بکر و طبیعی فراوانی است که با توسعه زیرساخت‌های گردشگری می‌توان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد.
وی گفت: نبود صنایع تبدیلی در استان یکی از معضلات حوزه اقتصاد کشاورزی است که انتظار می‌رود با مساعدت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بتوان زمینه رونق تولید و صادرات محصولات استان را به وجود آورد.
لازم به ذکر است که معاون اول رئیس جمهور در راستای توجه جدی به زیرساخت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به تمامی وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دستور ویژه صادر کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.