نسل نوجوان و جوان پیش از آموزش نیاز به تربیت دارند

دنا نما: مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسل نوجوان و جوان پیش از آموزش نیاز به تربیت دارند ولی افراد میانسال چون از سن خاص تربیت عبور کرده‌اند به جای تربیت باید درصد آموزش را بیش از تربیت بر آنها در نظر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌السلام محسن مومنی افزود: دوره تکمیلی تربیت و توانمندسازی حلقه‌های صالحین باحضور ۲۰۰ نفر از سرگروهای سراسر استان به مدت ۴ روز در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.

وی اطهار کرد: این دوره از دوره‌های تربیت و توانمندسازی مرحله تکمیلی ویژه سرگروه‌های این شبکه تربیتی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت‌السلام  مومنی با بیان اینکه این شبکه تربیتی از بالا به پایین بوده و استاد شبکه تربیتی در راس قرار دارد، گفت: در استان آیت الله ملک حسینی در راس این شبکه تربیتی قرار دارد و بعد از آن استادیاران و لایه های بعدی سرمربی ومربیان و در آخر سرگروه‌های حلقه‌های صالحین قرار دارند.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: در شبکه تربیتی سرگروه‌هایی هستند  که میانگین ۱۵ تا ۲۰ نفر را تحت پوشش تربیتی، آموزشی، بصیرتی، علمی و ورزشی خود قرار می‌دهند و سرگروه‌های اعزامی با آموزش لازم در پایان دوره از محتوای آموزش‌های داده شده آزمون برگزار و گواهی پایان دوره به افرادی که نمره لازم کسب کرده‌اند، داده می‌شود.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان فزود: نسل نوجوان پیش از آموزش نیاز به تربیت دارد ولی افراد میانسال چون از سن خاص تربیت عبور کرده‌اند به جای تربیت باید درصد آموزش را بیش از تربیت بر آنها در نظر گرفت، بنابراین حلقه‌های صالحین  آموزش محور و گفتار محور نیست بلکه تربیت محور و عمل محور است.

 

 

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.