برخی به نام عدالت و مبارزه با فساد با خبرها معامله می‌کنند

دنا نما: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به معامله خبر و اطلاعات که توسط برخی سایت ها در فضای مجازی صورت می‌گیرد انتقاد کرد و گفت: برخی به نام عدالت و مبارزه با فساد با خبر ها معامله می کنند که این کار زشت ترین نوع معامله است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این جلسه با انتقاد از برخی بداخلاقی ها در فضای مجازی گفت: فضای مجازی به لحاظ خبر رسانی و اطلاع رسانی هم می تواند ویرانگر باشد هم اصلاحگر و هم می‌تواند به اجتماع آسیب برساند و هم می تواند از جامعه دفاع کند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از فضای مجازی بی‌شناسنامه هستند افزود: چگونه می شود از این مسیر نادرست و بی شناسنامه با آسیب ها مقابله کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به انتشار وسیع خبر عقد دختر ۱۱ ساله با یک پسر در فضای مجازی گفت: به آبروی مسلمانان، طایفه، شهرستان و استان با کار غیر اخلاقی آسیب وارد کردند چرا که انتشار چنین مطالبی علاوه بر اینکه به جامعه آسیب می رساند از لحاظ دینی هم گناه محسوب می شود.
آیت الله ملک حسینی یادآوری کرد: انتشار و تکثیرمطالب نادرست، در ساده کردن گناه در جامعه و فضای مجازی نقش مهمی دارد و باید با این گونه رفتارهای ناشایست مقابله کرد.
وی به معامله خبر و اطلاعات که توسط برخی سایت ها در فضای مجازی صورت می گیرد انتقاد کرد و افزود: برخی به نام عدالت و مبارزه با فساد با خبر ها معامله می کنند که این کار زشت ترین نوع معامله است .
نماینده ولی فقیه در استان با خطاب به فعالان فضای مجازی عنوان کرد: به دنبال شهرت و یا افزایش اعضا در فضای مجازی نباشید بلکه باید به محتوا و تحلیل خبر و اثرات انتشار یک خبر توجه کرد.
آیت الله ملک حسینی همچنین خطاب به رئیس کل دادگستری استان گفت: نباید در برخورد با گناه و جرائم بین فضای مجازی و حقیقی تبعیض قائل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.