تربیت بیش‌از ۱۰ حافظ کل قرآن در شهرستان دنا/فعالیت موسسه سبطین دنا در سطح ملی

دنا نما: مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی سبطین دنا گفت: شهرستان دنا بالغ بر ۱۰ حافظ کل، ۳۰ نفر حافظ پنج جزء به بالا و بالغ بر ۳۴۰ نفر حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم تربیت شده‌اند که موسسه سبطین دنا در سطح یک موسسه ملی درحال فعالیت می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما: سجاد بستام با بیان اینکه قبل از موسسه قرآنی سبطین دنا حتی یک حافظ قرآن در شهرستان نبود، افزود: اکنون بالغ بر ۱۰ حافظ کل، ۳۰ نفر حافظ ۵ جزء به بالا و بالغ بر ۳۴۰نفر حافظ جز۳۰ قرآن کریم تربیت شده‌اند.

وی افزود: موسسه سبطین دنا در سطح یک موسسه ملی درحال فعالیت می‌باشد.

مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی سبطین دنا افزود: نه تنها شهرستان دنا بلکه سراسر شهرستان‌های استان از خدمات موسسه ما بهره‌ می‌برند.

سجاد بستام تصریح کرد: در هفته گذشته با شروع فعالیت‌های ما هم در بقیه شهرستان‌های استان مصادف باهفته قرآن و عترت با حضور دکتر حاج محمود آسن (حافظ و مفسر بین‌المللی قرآن کریم)، طبق زمانبندی‌های انجام شده گچساران، چرام، قلعه رئیسی، لنده، جاورده، بهمئی، بویراحمد و در روزهای اخیر مارگون و زیلایی مقاصد بعدی ما هستند.

مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی سبطین دنا بیان کرد: این جلسات در نقاط مختلف صرفا برای تبلیغ، استعدایابی و ایجاد پایگاه انجام می‌شود.

بستام تنها حفظ خوان صحیفه سجادیه به زبان انگلیسی در کشور اضافه کرد: موسسه ما با بهره‌گیری از برترین استاد ملی وبین المللی آمادگی اجرای بهترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی را درسطح ملی با بهرمندی از اساتید خود که در سطح ملی و بین المللی در حال فعالیت هستند در استان را دارد.

اسامی اساتید به شرح زیر می باشد؛

۱. استاد محمود آسن ( حسن حفظ و تفسیر)

۲. استاد امیر فتح پور( صوت)

۳. استاد معتز آقایی ( حسن حفظ)

۴. استاد حسن ربیعیان ( صوت )

۵. محمد باقر ماهانی ( تجوید)

۶. استاد روح اله آقایی ( وقف وابتدا )

۷. استاد حمید محمدی( ناظر گروه)

۸. پروفسور فقیهی مجد ( نهج البلاغه)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.