برگزاری کارگاه آموزشی ویژه شکارچیان در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: صدور هرگونه پروانه شکار احتمالی در آینده منوط به شرکت در این کارگاه آموزشی است / زمان برگزاری دوره در هرشهرستان اعلام خواهد شد.

به گزارش دنا نما به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز در این خصوص گفت : برای نخستین بار کارگاه آموزشی ویژه شکارچیان و صیادان در کهگیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

 اسلام جاودان خرد گفت : در آینده ای نزدیک و سنوات آتی چنانچه سازمان مجوز شکاری صادر نماید ، برای افرادی صادر خواهد شد که این دوره آموزشی شرکت کرده باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه کهگیلویه بویراحمد نخستین استان در برگزاری این دوره آموزشی است  تصریح کرد : با همکاری تشکل های زیست محیطی مردم نهاد ،  گچساران نخستین شهرستان کشور است که در برگزاری این دوره آموزشی پیشقدم شده و این کارگاه آموزشی در همه شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

جاودان خرد گفت : نیازی نیست متقاضیان برای شرکت در این کارگاه آموزشی به دیگر  شهرستان ها بروند ، این دوره در تمامی شهرستان های استان به تفکیک برگزار خواهد، شد ضمن آنکه زمان برگزاری این دوره در هر شهرستان متعاقبا” اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یاد آور شد؛ از دیگر الزامات صدور پروانه شکار،  ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست است که متقاضیان می توانند با مراجعه به پورتال سازمان حفاظت محیط زیست کشور بارگزاری مدارک نموده و ثبت نام کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.