غیربومی‌ها گچساران را فتح کرده‌اند / مردم به خاطر اشتغال جلوی بنده را می‌گیرند/ اجازه ارائه مجوز جذب نیرو در پتروشیمی را به نماینده دیگری نمی‌دهم

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهم نماینده دیگری از وزیر نفت مجوز جذب نیرو در پتروشیمی گچساران بگیرد.

به گزارش دنا نما، “سیدناصر حسینی پور” در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: غریبه کُش نیستم اما غیربومی‌ها گچساران را فتح کرده‌اند.وی گفت: جوانان این شهر بیکار هستند و نمایندگان دیگر شهرستان‌ها از طرف وزیر مجوز جذب و اشتغال در پتروشیمی گچساران می‌گیرند.

نماینده گچساران و باشت با بیان اینکه آقای وزیر، یک هزار و ۵۰۳ نفر در پتروشیمی گچساران غیربومی هستند، خاطرنشان کرد: ما غیربومی کُش نیستیم اما بچه‌های این شهرستان را در پتروشیمی دهدشت و بید بلند اخراج کردند.

حسینی پور افزود: امروز، غیربومی‌ها گچساران را فتح کرده‌اند و ما هم غریبه کُش نیستیم، آقایان لااقل ۳۰ درصد غیربومی‌ها باشند نه بالغ‌بر یک هزار و ۵۰۰ نفر.

وزیر نفت از درجه گروهبانی وزیر شد

نماینده گچساران و باشت در مجلس  با ادامه انتقادات خود از شرایط کنونی اشتغال در پتروشیمی گچساران، خاطرنشان کرد: جناب مهندس اوجی، شما را همکاران بنده در مجلس به عنوان یک وزیر چارچوب دار و مُتعبد می‌شناسند و شما را طوری می‌شناسند که از درجه گروهبانی به درجه بالا رسیده و امروز نیز وزیر شده‌اید.

حسینی پور گفت: بنده اگر کار شخصی بخواهم انجام بدهم دیگر در خیابان شهید بلادیان گچساران نمی‌توانم راه بروم، در مراسمات که می‌خواهم شرکت کنم مردم به خاطر اشتغال جلوی بنده را می‌گیرند و واژه اشتغال یک قصه‌ای است که بخواهم برایش مرثیه‌ای بسرایم، بایستی گریه کنید.

وی افزود: جناب وزیر، اگر در همین چند روز مشکلات فنی، مالی و اداری پتروپالایشگاه را مرتفع کنید چند هزار درخواست اشتغالی که پیش بنده است حتماً بخشی مشغول بکار می‌شوند و انتظارمان این است در این ایام محرم، مشکلات این افراد بررسی و رفع مشکل کنید.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم شورای با بیان اینکه آقای وزیر ایرادی ندارد که ۵۰۰ نفر غیربومی باشند و یک هزار نفر هم بچه‌های گچساران، یادآورشد: کاش پتروشیمی گچساران وجود نداشت و این چه تحفه‌ای است که قرار بود در شهر ما اشتغال ایجاد کند اما نکرد؟

وی گفت: پتروشیمی گچساران به جهت بی‌عدالتی تولید دشمن کرد، آن‌هایی که نظام و رهبری را دوست دارند، آیا این تولید دشمن به جهت بی‌عدالتی برای شما مهم است که امروز با این دغدغه دارم فریاد می‌زنم؟

حسینی پور گفت: آقای وزیر، اگر قرار است درخواست اشتغالی داشته باشم درخواست اشتغال شخصی نیست و انتظار دارم پس از این تمامی درخواست‌های اشتغالی را که همکاران بنده در مجلس به جهت اشتغال در پتروشیمی گچساران داده‌اند لغو کنید.

وی افزود: آقای وزیر نفت خواهش دارم و دست شما را هم می‌بوسم به‌ عنوان کسی که به شما اعتقاد دارم، کاری نکنید که در پتروشیمی گچساران تولید دشمن شود.

حسینی پور تاکید کرد اجازه نمی‌دهد نماینده دیگری از وزیر نفت مجوز جذب نیرو در پتروشیمی گچساران بگیرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.