شعبه بیمه آسیا در گچساران افتتاح شد

شعبه جدید بیمه آسیا با حضور مسئولان استانی و معاون مدیر عامل در استان ها و شبکه فروش و معاون فنی مدیر عامل در بیمه های اموال شرکت بیمه آسیا، در شهرستان گچساران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  دنا نما، امیر شفیعی رئیس شعبه جدید بیمه آسیا در گچساران،ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدیران حاضر در مراسم افتتاحیه شعبه متبوع خود گفت:این شعبه به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و نمایندگان بیمه در گچساران فعالیت خود را آغاز کرده است.

شفیعی افزود: امیدواریم در این شعبه با ارائه خدمات ارزنده،بتوانیم باعث رشد و بالندگی شرکت بیمه آسیا در شهرستان گچساران باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بیمه آسیا برای هفتمین سال، رتبه اول شرکت های بیمه خصوصی گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد و در میان یکصد شرکت برتر ایران جایگاه ۵۲ را به خود اختصاص داد.

رئیس شعبه جدید بیمه آسیا در گچساران با بیان اینکه بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور با توانمندی مالی سطح یک است بیان داشت: این بیمه در شش دوره،رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرده است.

در این مراسم رضا کریمی مدیر بازرسی بیمه آسیا، محمد مظفر خرمی مدیر روابط عمومی،عبدالواحد بنانی اردکانی مدیر معین منطقه و غلامعلی کاظمی رئیس بیمه آسیا کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

گفتنی است این شعبه بیمه آسیا در گچساران واقع در، کارکنان بین فرعی ۲۱ و ۲۲ جنوبی، خدمات بیمه ای را در دو بخش صدور و خسارت به بیمه گذاران ارائه می دهد.

اشتراک گذاری:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.