روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی در آن پیش‌بینی شده است

دنا نما: یدالله مرادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص بوده، روزی که کابوس رسوایی رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان است.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بار دیگر کانون توجه تمامی جوامع بشری از سمت و سوی رویدادهای مختلف جهان دور شده و به سمت و سوی فلسطین و رژیم غاصب قدس معطوف می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نامگذاری روز قدس توسط امام راحل را اقدامی متفکرانه و استراتژیک عنوان کرد و گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی از جمله حمایت از فلسطین و تحت فشار قرار دادن رژیم جعلی اسرائیل در آن پیش‌بینی شده است.

مرادی نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در میان مردم فلسطین را سبب برهم زدن آرامش و امنیت رژیم کشور جعلی اسرائیل دانست و افزود: مقاومت رمز ضربه زدن به دشمن و پیروزی بوده که در نهایت سبب کسب امتیازات خوبی برای فلسطینیان می‌شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی جهانی روز قدس در گچساران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه در گچساران از ساعت ۱۱ و ۳۰ از محل مسجد شهیدان این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: راهپیمایی روز قدس گچساران از محل مسجد شهیدان آغاز و به مصلای این شهرستان ختم می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: با اتمام راهپیمایی روز قدس بلافاصله مردم روزه‌دار شرکت‌کننده برای برپایی نماز جمعه این شهرستان وارد مصلی می‌شوند.

مرادی با اشاره به سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران یادآور شد: هنوز سخنران روز قدس گچساران معرفی نشده اما تلاش بر استفاده از یک سخنران از نیروهای استان است.

وی در پایان از همه مردم غیور و انقلابی گچساران خواست تا مثل هرساله با حضور محکم و پرشور خود حامی مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین باشند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.