مشکل روستاهای پادوک و پی زرد بهرام بیگی پیگیری خواهد شد

دنا نما: معاون سیاسی وامنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت:مشکل اختلاف ملکی مردم روستای پادوک گچساران و جابه جایی روستای پی زرد بهرام بیگی بویراحمد پیگیری خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فتاح محمدی افزود: حل مشکلات بیان شده از سوی مردم این روستاها با همکاری دستگاه های ذی ربط در چارچوب قانون پیگیری و اقدام خواهد شد.
وی اظهار کرد: مشکل اختلاف ملکی مردم و عشایر در منطقه پادوک چند بار در نشست های مختلف بررسی و طرح تجمیع مستثنیات زارعان و واگذاری زمین معوض به عشایر از منابع ملی به عشایر که با موافقت سازمانها جنگل ها،مراتع واقع شده بود به عنوان بهترین راهکار مورد قبول عشایر واقع نشد.
محمدی اظهارکرد: مقرر شد زارعان براساس رای دادگاه نسبت به درخواست صدور سند زمین مستثنیات خود را پیگیری کنند و اقدام قانونی دراین زمینه انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: مشکل مردم پی زرد بهرام بیگی بویراحمد مبنی بر مساله رانش زمین و جابه جایی محل سکونت آنها در بازدید مشترک فرماندارن، بخشدار و بنیاد مسکن بررسی و اقدام مناسب در این زمینه انجام خواهد شد.
شماری از اهالی روستا پی‌زرد بهرام بیگی با حضور در استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال ریزش کوه ،خواستار اقدام مسئولان اجرایی دراین زمینه شدند.
برخی کشاورزان روستای پادوک گچساران نیز با حضور در استانداری کهگیلویه وبویراحمد و دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار، خواستار رفع مشکل زمین های زراعی خود شده بودند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.