نتایج آزمون کارگزاری رسمی تامین اجتماعی دهدشت اعلام شد

دنا نما: نتایج آزمون کارگزاری رسمی تامین اجتماعی دهدشت که بیستم مهرماه در یاسوج برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، نتایج این آزمون از سوی اداره کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی اعلام شده است.
بر پایه این گزارش، دو نفر از شرکت کنندگان که دارای بیشترین امتیاز آزمون کتبی هستند، به منظور شرکت در مصاحبه دعوت خواهند شد.
هم چنین دو نفر نیز به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده است تا در صورت انصراف و یا عدم موفقیت نفرات اصلی، برای انجام مصاحبه تخصصی از آنان دعوت به عمل آید.
بر این اساس، رضا بیژنی مفرد و مسعود خادمی به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم دارای بیشترین امتیاز در آزمون علمی شناخته شده اند که می بایست در مصاحبه تخصصی شرکت کنند. فاطمه پوراسمعیل و مسلم نبردنژاد نیز به عنوان نفرات ذخیره اعلام شده اند که تنها در صورت انصراف یا موفق نشدن دو نفر اصلی از آنان برای شرکت در مصاحبه دعوت خواهد شد.
لازم به ذکر است این آزمون به منظور تاسیس یک واحد کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در دهدشت، بیستم مهرماه امسال در یاسوج برگزار شد که ١۵۶ داوطلب برای تصدی آن به رقابت پرداختند.
ایجاد این کارگزاری در راستای برون سپاری بخشی از خدمات و فعالیت های بیمه ای سازمان تامین اجتماعی و با هدف تسهیل ارایه خدمات و کاهش مراجعه به شعب اصلی و رضایت مندی بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان صورت می گیرد.
کارگزاری‌های رسمی در زمینه ارسال لیست اینترنتی حق بیمه، صدور و  تأمین اعتبار دفترچه‌های درمانی، ابلاغ برگه‌های مطالباتی سازمان، عملیات پلاک‌برداری و شناسایی کارگاههای جدید و صدور برگه پرداخت حق بیمه فعالیت می کنند
در حال حاضر دو واحد کارگزارس رسمی تامین اجتماعی در شهرهای یاسوج و گچساران فعالیت دارند که با ایجاد کارگزاری دهدشت، شمار آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد به سه واحد خواهد رسید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.