مثلث شوم ترامپ، نتانیاهو و سران خائن منطقه در معامله قرن شکست می‌خورند

دنا نما: معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به معامله قرن که با همکاری مثلث شوم ترامپ و نتانیاهو و سران خائن برخی کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفته گفت: این مثلث شوم به هیچ وجه نخواهند توانست ضربه و خدشه‌ای به آرمان‌های فلسطین وارد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جمع راهپیمایان و نمازگزاران یاسوجی به مناسبت روز قدس با بیان این که امام خمینی با درایت و بصیرت الهی خود این روز را به نام روز قدس نامگذاری کردند اظهار کرد: این روز روز مبارزه و مقابله همه آزادی‌خواهان جهان با ظالمان و غارتگران و غاصبان است.

معاون قوه قضاییه ادامه داد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان در این روز علیه رژیم نسل‌کش و غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند در این روز وجدان همه مردم آزادی‌خواه جهان بیدار است و تکلیفی مضاعف برای مسلمانان جهان است.

عزیزی با اشاره به معامله قرن که با همکاری مثلث شوم ترامپ و نتانیاهو و سران خائن برخی کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد: این مثلث شوم به هیچ وجه نخواهند توانست ضربه و خدشه‌ای به آرمان‌های فلسطین وارد کنند.

معاون طرح و برنامه قوه قضاییه گفت: انتفاضه و مقاومت موجب شکست آمریکای جهانخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد همچنان که این رژیم در چند جنگ اخیر از ۳۳ روزه تا ۲۲ روزه و چند ساعته اخیر طعم شکست را چشید.

وی در ادامه به برخی از جنایت‌های آمریکا در سال‌های اخیر از زندان گوانتامانو گرفته تا ساقط کردن هواپیمای مسافربری با ۲۹۰ مسافر و دیگر اقدامات ضد بشری خاطرنشان کرد: باید در مقابل این جنایت‌ها همه یکصدا باشیم و هرگونه جنجال در این زمینه سم مهلکی است.

معاون قوه قضاییه مذاکره با شیطان را بی‌فایده دانست و گفت: کشور در اوج عزت است و با تبعیت از ولی فقیه راه سربلندی با سرعت طی خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.