هشدار امام جمعه شهر و بخش پاتاوه به مردم؛ نماز جمعه را تعطیل خواهم کرد!

دنا نما: امام جمعه شهر و بخش پاتاوه در هشداری خطاب به مردم این شهر و بخش گفت: چنانچه مردم شهر و بخش پاتاوه نسبت به جمع‌‌آوری پول خرید زمین بیمارستان پاتاوه اقدام نکنند، نماز جمعه این شهر را تعطیل خواهم کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی افزود: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه بدلیل اماده نشدن زمین چندسالی‌ست که فقط در حد موافقت با تاسیس آن باقی مانده است.

وی تصریح کرد: برای خرید و تملک زمین جهت ساخت بیمارستان پاتاوه نیاز به ۲۲۰ میلیون تومان است که تاکنون تنها مبلغ ۵۰ میلیون تومان آن بوسیله‌ی کمک‌های مردمی تامین شده است و نیاز فوری به کمک های مردمی به مبلغ ۱۷۰ میلیون دیگر می‌باشد.

امام جمعه شهر و بخش پاتاوه بیان کرد: اگر تا هفته آینده تمام بهای زمین که ۲۲۰ میلیون تومان است جمع‌آوری و زمین خریداری شود دانشگاه علوم پزشکی نسبت به عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابه این شهر اقدام خواهد کرد و در غیر اینصورت پروژه ساخت این بیمارستان به ۸ سال دیگر موکول می‌شود.

چراغی افزود: هشدار می‌دهم چنانچه تا چند روز آینده مردم شهر و بخش پاتاوه نسبت به جمع‌‌آوری پول خرید زمین بیمارستان پاتاوه اقدام نکنند، نماز جمعه این شهر را تعطیل خواهم کرد!هشدار امام جمعه شهر و بخش پاتاوه به مردم؛ نماز جمعه تعطیل خواهم کرد!

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.