عذرخواهی شهردار یاسوج به خاطر یک اشتباه

دنا نما: شهردار یاسوج به خاطر یک اشتباه در نام‌گذاری خیابان‌های این شهر به نام شهدا عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی شهرداری، نستهن مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر حذف نام شهید از تابلوهای سطح شهر یاسوج که در فضای مجازی به آن پرداخته شده گفت: نداشتن نام برای خیابان‌ها و میادین سطح شهر یاسوج نقیصه بزرگی بود ‌که در کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر بر نام‌گذاری این میادین تاکید شد اما در اثر سهل‌انگاری شرکت سازنده تابلوها که در خارج از استان است، نام شهید از برخی تابلوها حذف شده بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۶۰ تابلو نصب شد که براثر سهل‌انگاری شرکت سازنده واژه شهید در ۴ یا ۵ تابلو حذف شده بود، افزود: یک سال پیش در مراسم نمادینی، تابلو یکی از معابر سطح شهر یاسوج (گلزار علی‌کرم شفیعی) نصب شد که متوجه حذف نام شهید از این تابلو نشدیم اما به محض اطلاع از این موضوع سریع دستور اصلاح دادیم و در کمتر از دو روز اصلاح شد.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه حذف نام شهدا از تابلوها مربوط به سال گذشته بوده که اصلاح شد، خاطرنشان کرد: به کمیسیون نام‌گذاری شهرداری تاکید کردیم در این خصوص دقت لازم را داشته باشد، حتی به شرکت سازنده هم تذکرات لازم داده شد.

مقدم تصریح کرد: متاسفانه موجی در کشور مبنی بر حذف نام شهدا از معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به راه افتاده و این موضوع شامل یاسوج هم شده اما آن چیزی که در فضای مجازی علیه مرکز استان راه افتاده، وجود ندارد و دقت لازم انجام می‌شود که این مورد سهل‌انگاری شرکت سازنده تکرار نشود.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها مزین به‌نام اساتید، افراد معتبر و بزرگان ملی است، ادامه داد: سرآمد همه این اساتید و بزرگان شهدا هستند و افتخار می‌کنیم که در کمیسیون نام‌گذاری بیش از ۹۵درصد معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها به نام این عزیزان مزین شده است و این ایده در کمیسیون نام‌گذاری که نماینده بنیاد شهید، سپاه و اعضای شورای شهر حضور دارند ادامه دارد.

شهردار یاسوج بیان کرد: کمترین کاری که می‌توانیم در حق شهدا انجام دهیم اینکه برای زنده نگه داشتن یاد آنها نام این بزرگان را در منظر شهری به نمایش بگذاریم، ضمن اینکه از همه مردم استان و خانواده بزرگ و عزیز شهدا به دلیل این سهل‌انگاری که یک سال گذشته صورت گرفت، عذرخواهی می‌کنم.

مقدم عنوان کرد: به اکیپ نصب تابلوها تاکید کردیم که دیگر چنین حوادثی در استان شهید پروری که ۱۸۸۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده را شاهد نباشیم.

وی اظهارکرد: قبل از حضورم در شهرداری یاسوج تابلوهایی در سطح شهر یاسوج نصب شده بود(مانند خیابان شهید خرسندیان گلستان ۶) که نام شهید حک نشده بود اما این مورد را اصلاح کردیم.

عذرخواهی شهردار یاسوج به خاطر یک اشتباه

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.