مفقود شدن دختر دانشجوی ۲۳ ساله دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج

دنا نما: دختر دانشجوی ۲۳ ساله دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج به طرز مشکوکی مفقود شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ علی تاج امیری فرماندار دنا ضمن تایید این خبر گفت: هماهنگی لازم جهت روشن شدن زاوایای این قضیه با دادگستریٰٰ پلیس آگاهی و هلال احمر استان جهت یافتن جسد یا احتمالات دیگرٰ در رودخانه بشار و سواحل آنٰ فردا دوشنبه انجام می شود.

بزرگمهر بخشدار پاتاوه به همراه شهردار این شهر نیز با خانواده فرد مفقود شده دیدار کردند. در این دیدار مادر خانم (ن – ق) اقدام به گفتن اطلاعاتی در مورد مفقودی فرزند خویش کرد.

مادر فرد مفقود شده گفت: از دو هفته پیش فرزندم جهت تحصیل به دانشکده فنی حرفه ای دخترانه یاسوج مراجعه کرد و تنها تماس تلفنی با وی در ساعت ۸ شب پنجشنبه شب ۱۴ آبان ۹۴ بر می گردد و بعد از آن اطلاعی از وی نداشتیم.

وی در ادامه برگ با اشاره به یادداشتی که در خوابگاه فرزندش در خیابان گلستان ۸ به دست آمدٰ اشاره به خودکشی احتمالی در رودخانه بشار نمود.

مادر وی ادامه داد: در هنگام جستجوی وی در کنار رودخانه بشار و پایین تر از زندان مرکزی یاسوجٰ کفش ها به همراه یک تکه یادداشت دیگر مبنی بر خودکشی وی پیدا شد که تحقیق و جستجوی زنده بودن یا خودکشی و دیگر احتمالات تا کنون بی نتیجه بوده است.

لازم به ذکر است فرد مفقود شده دانشجوی ترم ۴ رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج و ساکن شهر پاتاوه شهرستان دنا است.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.