فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام ناشدنی است/بقا و استمرار نظام مدیون این فرهنگ شهادت

دنا نما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ دوران دفاع مقدس و شهادت را گنجینه‌ای تمام ناشدنی دانست و گفت: بقا و استمرار نظام مدیون این فرهنگ است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فتاح محمدی در نخستین یادواره ۲۶ شهید پایگاه مقاومت شهید واعظی، اظهار کرد: منابع قرآنی زیادی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد.

معاون سیاسی و امینتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود این فرهنگ در جامعه، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید به خوبی برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین و تشریح شود.

وی دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله را گنجینه‌ای تمام ناشدنی دانست و گفت: ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و بشریت حالا حالاها به این فرهنگ نیازمند است.

این مسوول بقا و استمرار نظام را مدیون، مرهون و وابسته به این فرهنگ بیان کرد و یادآور شد: ایثار و شهادت چراغ راه نظام و انقلاب است.

محمدی حفاظت و حراست از این فرهنگ را وظیفه همه مردم و مسوولان امروز دانست و گفت: اهمیت و جایگاه این فرهنگ تا جاییست که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدهای امروز دشمنان اسلام و انقلاب، خاطرنشان کرد: جامعه ما امروز نیازمند این فرهنگ بوده و باید تلاش کرده تا این فرهنگ و اثرات خوب آن همچنان در جامعه و میان مردم باقی بماند.

وی در ادامه با ذکر یکی از خاطرات دوران اسارت خود در عراق که مربوط به قرائت دعای توسل و اثرات آن بود، یادآور شد: دعا اسلحه‌ای مطمئن برای حفظ شدن انسان از بلایا و خطرها است.

این مسوول توسل و تمسک به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) را از دیگر راه‌های موفقیت دانست و گفت: اهل بیت (ع) واسطه فیض برای رسیدن به خداوند و توحید هستند.

محمدی شهیدان را نمونه و الگوی بارزی برای نسل امروزی بیان کرد و افزود: شهیدان مسیر را برای ما آماده کرده و آنرا به ما نشان داده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا ابزار کار و راه درست را برای ما هموار کرده‌اند، تصریح کرد: افتخار امروز ما اینست که در میان کسانی هستیم که عزیزترین‌های خود (فرزند، پدر و یا همسر) را برای حفظ امنیت، استقلال، سربلندی، آرامش و تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده‌اند.

وی خانواده شهدا را چشم و چراغ مردم و ملت دانست و گفت: امروز باید ایثار، جانفشانی و از خود گذشتگی آن بزرگواران به صورتی ویژه و مطلوب ارج گذاشته شده و گرامی داشته شود.

محمدی، تصریح کرد: بزرگداشت شهدا اینست که ما یک قدم از آرمان‌های انقلاب عقب‌نشینی نکرده و با تمام قدرت در کنار رهبر و ولایت فقیه ایستاده و از دستاوردهای امام راحل، شهدا و نظام حفاظت کرده و در مقابل دشمنان حتی برای لحظه‌ای سر خم نکنیم.

 شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۸) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۷) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۶) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۵) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۴) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۹) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۰) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۱) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۲) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱۳) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۸) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۷) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۶) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۵) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۴) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۱) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۲) شهدای پایگاه شهید واعظی یاسوج (۳)

۱ نظر

  • درود بر ایلم سلمانی
    ما این همه جوون دادیم واسه این خاک ولی متاسفانه تبعیض نژادی از هزاران سال قبل تا حالا دست از سر استان ما بر نمیداره
    ما از مسولان این استان دلخوریم و بس ….

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.