نرخ سرسام‌آور مسکن اجاره‌نشینان دهدشت را کلافه کرد

دنا نما: امام جمعه دهدشت با اشاره به افزایش سرسام آور اجاره بهای مسکن در این شهر گفت: اجاره نشینان روزگار سختی را می‌گذرانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: حجابی امانت است که در اختیار ما قرار گرفته است و باید این امانت را بهترین شکل حفظ کنیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر کسی اسرار نظامی کشور را فاش کند خیانت بزرگی انجام داده است، افزود: کشور اسلامی وقتی اسرارش فاش شور در برابر نظام‌های شیطانی ضعیف خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه هر حرکتی که موجب تضعیف نظام اسلامی شود خیانت است، گفت: عربستان کشوری است که در مسیر تضعیف اسلام و قدرتمند شدن کشور های شیطانی قدم بر می‌دارد.

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای قدرتمند شدن نظام های اسلامی انجام دهیم.

وی، به در پیش بودن روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه، روز نیایش روز عرفان و معرفت است که یک فرصت بسیار خوبی است که دست به دعا بر داریم و برای عاقبت به خیری همه دعا کنیم.

حسینی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را از دیگر رویدادهای هفته برشمرد و خاطرنشان کرد: نخستین نگاه مسرولان باید متوجه برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشد، مردم مشکل معیشتی و اقتصاد دارند که با نگاه ویژه دولت باید این مشکلات برطرف شوند.

وی، افزود:دشمن نقطه مقاومت این ملت و این نظام را باورهای دینی آنان می‌داند و همواره این باورها را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش نشملات شهروندان را یادآور شد و گفت: اجاره بهای مسکن در دهدشت بالا رفته است و اجاره نشینان را کلافه کرده است.

حسینی، خطاب به موجران ادامه داد: وضعیت مردم از لحاظ اقتصادی خوب نیست و درآمد چندانی ندارند، اجاره بها را پایین بیاورد و ترحم داشته باشید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.