اجرای طرح شهاب در همه مدارس ابتدایی استان

دنا نما: امسال طرح شهاب در همه مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبرب تحلیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۲۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان زیر پوشش طرح شهاب قرار گرفتندگفت: امسال ۲۵ هزار دانش آموز پایه های چهارم، پنجم و ششم و همچنین ۶۰۰ دانش آموز پایه هفتم زیر پوشش طرح شهاب قرار گرفتند.
هادی زارع پور افزود: پارسال در ۵ شهرستان بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، دنا و باشت با پوشش ۱۱ هزار و۶۳ نفر این طرح اجرا شد و این درحالی است که این طرح امسال در همه ی مدارس ابتدایی اجرا می شود.
محمد تقی اسد پور رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش وپرورش استان با بیان اینکه این طرح با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر اجرا می شود گفت: معلمان این دانش آموزان، پس از شرکت در دوره های آموزشی برای شکوفایی توانمندیها و هدایت آن برنامه ریزی می کنند.
علی شیر زهرایی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان و رئیس کارگروه تخصصی برنامه طرح شهاب هم گفت: معاونت آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان و شهرستانها با برنامه ریزی صحیح برای اجرای بهینه و علمی برنامه شهاب با همکاری مجریان به ویژه آموزگاران حداکثر تلاش خود را به کار ببرند.
نیکروز رئیس بنیاد نخبگان استان نیز گفت: نتیجه نهایی این برنامه برای شناخت توانایی و استعدادهای دانش آموزان و آینده علمی کشور بسیار سودمند و مفید است

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.