کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک حسینی (ره) ۴ آبان در یاسوج برگزار می‌شود

دنا نما: مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک حسینی (ره) ۴ آبان در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل سایت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره ملی آیت الله سید کرامت‌الله ملک حسینی(ره) در ۴ آبانماه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور در نشست خبری کنگره ملی آیت‌الله ملک حسینی(ره) گفت: این مراسم با حضور  تعدادی از فقها وشخصیت های برجسته حوزوی، علمی و دانشگاهی و با حضور برخی از وزاری دولت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اهمیت پرداختن رسانه های استان به این رویداد مهم فرهنگی افزود: مرحوم آیت الله ملک حسینی(ره) یک شخصیت برجسته علمی، فقهی، سیاسی، فرهنگی و مبارزاتی بود که نزد علما و انقلابیون شناخته شده و همواره رافع مشکلات مردم بود.

دهبانی پور گفت: این کنگره نه تنها تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) است، بلکه می‌تواند یک ظرفیت بزرگ را برای استان ایجاد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: کمیته های چند گانه این کنگره ملی در حال انجام فعالیتهای حوزه کاری خود می‌باشند تا این رویداد بزرگ فرهنگی به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

بر پایه این گزارش کنگره ملی آیت الله ملک حسینی(ره) نماینده فقید ولی فقیه در استان روز ۴ آبانماه با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور در تالار دکتر عسکریان یاسوج برگزار می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.