دهه فجر نماد اقتدار، عظمت و ایثارگری های مردم

دنا نما: امام جمعه موقت یاسوج گفت: دهه مبارک فجر نماد اقتدار، عظمت و ایثارگری های مردم ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز امروز این شهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و تحولی عظمی در کشور به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
حجه الاسلام موسوی اعظم با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای یادآوری و تبیین برکات و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسلهای امروز است افزود: نمونه بارز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان رشد و توسعه مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها است که باید قدردان این نعمت ها بود.
خطیب جمعه موقت یاسوج با اشاره به کینه توزیها و دشمنی دیرینه دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکای جنایتکار از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز گفت: یکی از علت های اساسی مخالفت و دشمنی آنها با ایران اسلامی زنده نگه داشتن و توجه به ارزش های والای اسلامی و دینی در کشور است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این ایام منافقان کوردل به صورت عوام فریبانه ظاهری دلسوزانه و حق به جانب به خود گرفته اند افزود: درحالی این مرتجعان این ظاهر را به خود گرفته اند که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه ایران را با ترور، مظلومانه به شهادت رساندند.
حجه الاسلام موسوی اعظم به در پیش رو بودن یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:مردم ولایتمدار، بصیر و شهیدپرور استان همانند گذشته با حضور و مشارکت حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند و لحظه ای از شهدا و حمایت از انقلاب خود غافل نمی شوند و کنار هم نمی روند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.