خبرنگار شبکه استانی دنا در مشهد مقدس درگذشت

سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بعد از سالها خدمت صادقانه در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت.

به گزارش دنا نما، سید حمدالله خواهش نیک مسئول سابق روابط عمومی آموزش و پرورش استان و گزارشگر برگزیده صدا و سیمای استان بود.

سید حمدالله خواهش نیک که از خبرنگاران برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد، متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی بود؛ سه فرزند به نام‌های سید علی، سید عرفان و سید احسان دارد.

خواهش نیک در مصاحبه‌ای گفته بود: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشتم و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کردم، دوران ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراندم.

پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شدم و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کردم از تربیت معلم در سال ۷۰ با استاد روحی در خبر جنوب شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کردم و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری ایرنا کار کردم و پس از آن وارد صدا و سیما شدم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.