احتمال معرفی یکی از شهرداران کهگیلویه و بویراحمد به مراجع قضایی

رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام گفت : اگر شهردار به اخطاریه های زیست محیطی توجه نکند به دادگاه معرفی خواهد شد.

به گزارش دنا نما به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد: پس از بی توجهی شهردار چرام به وضعیت و مدیریت پسماند، رئیس نمایندگی محیط زیست این شهرستان از احتمال معرفی شهردار به مراجع قضایی خبر داد .

براساس این گزارش علی مراد آخش در آخرین روزهای شهریور ۱۴۰۱ در این خصوص  گفت: احتمال اینکه شهردار چرام به مراجع قضایی معرفی گردد بالاست.

آخش گفت: باتوجه به اینکه شرستان چرام پایلوت منطقه گردشگری است، بی توجهی شهردار چرام به وضعیت پسماند این شهرستان پذیرفتنی نیست .

رئیس نمایندگی محیط زیست چرام افزود: عدم جمع آوری منظم و مرتب زباله ها در این شهرستان مشکلات بهداشتی را به وجود خواهد آورد و در همین راستا موضوع بارها بررسی و پیگیری شد ولی متاسفانه باز هم  کم کاری زیادی دیده می شود

آخش از اقدامات محیط زیست در این زمینه گفت و افزود : مطابق با قانون مدیریت پسماند در حوزه شهری برعهده شهردار می باشد فلذا محیط زیست بعنوان دستگاه نظارتی حاکمیتی اخطاریه های لازم را برای شهردار صادر نموده است .

رئیس نمایندگی محیط زیسن چرام افزود: مطابق با قانون چنانچه شهردار به اخطاریه زیست محیطی صادر شده توجه نکند به مراجع قضایی معرفی خواهد شد .

گفتنی است : مطابق با قانون مدریت پسماند در شهر برعهد شهردار در روستا برعهده دهیار حدفاصل بین شهر و روستا بر عهده بخشدار و حریم جاده ها هم برعهده اداره حمل و نقل جاده ای است .

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.