دینداران به برگزاری آئین های عروسی در مساجد و مصلی ها افتخار کنند

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: دینداران و شما هیچ گاه شرم نکنید در یک فضایی به نام امام رضا (ع) و مساجد برای عروسی حضور پیدا کردید.

به گزارش دنا نما، حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» امشب در چهلمین ازدواج به سبک زندگی اسلامی در شهرستان مارگون، اظهار کرد: اگر در زندگی نماز وجود نداشته باشد، زن و مرد نمی توانند شیرینی زندگی را بچشند.

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به اینکه اگر دین ما دین مبین اسلام و اگر اطاعت از دستورات الهی نباشد، زندگی لذت بخش نخواهد بود، گفت: آن چیزی که باعث می‌شود زندگی انسان لذت داشته باشد، نماز، روزه گرفتن، حجاب، حیا، رعایت شرعیات و … است.

وی خطاب به حاضران ضمن تاکید بر اینکه به حضور افراد حاضر در این آئین عروسی می نازد، ادامه داد: دینداران و شما هیچ گاه شرم نکنید در یک فضایی به نام امام رضا (ع) و مساجد برای عروسی حضور پیدا کردید.

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به فرموده امیرالمومنین امام علی علیه السلام مبنی بر اینکه «دینداران هیچ گاه نباید به دینداری خود شک کنند»، تاکید کرد: باید به حضور در این آئین که در مصلی امام رضا (ع) برگزار شده، افتخار کنید.

امام جمعه شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: این ازدواج بدون از هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولین استانی، شهرستانی و فقط با حمایت ریش سفیدان، معتمدین و جوانان شهرستان برگزار شد.

وی گفت: با این کار خداپسندانه توانستیم جلوی ریخت و پاش‌ها، هزینه های گزاف و بسیاری از مسائل دیگر را بگیریم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.