جانشین فراجا: از شیطان بزرگ تا مزدور داخلی جزء اهداف پلیس است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهیم کرد گفت: هر کسی که ناهنجاری بر ملت تحمیل کند از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی یا اشرار مسلح مواد مخدر تا هنجارشکنان حجاب و عفاف و همه آنچه در مسیر استکبار باشد، جزء اهداف ماست.

به گزارش دنا نما، سردار قاسم رضایی در آئین تشییع دو شهید فراجا در یاسوج اظهار کرد: امروز انقلاب در این استان و این مراسم زنده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از این حضور حماسی شما مردم ولایتمدار، خاضعانه ادب می‌کنم که با بصیرت و روحیه انقلابی مدافع ارزش‌های انقلاب، در همه صحنه‌ها حضور دارید.

وی با توجه به تقدیم ۱۸۹۵ شهید این استان به انقلاب و نظام و گفت: این سرمایه بزرگی است و به همین جهت انقلاب زنده و دشمن دل‌پیچه دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: این دو شهید عزیز امروز زنده‌اند و نظاره‌گر کسانی‌اند که راهشان را ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از حضور همه مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهداء در این مراسم تشکر کرد و گفت: پدران، مادران و فرزندان این دو شهید درس مقاومت، استقامت، شجاعت، بصیرت و دفاع از ارزش‌های دینی به ما می‌دهند.

رضایی با بیان این‌که امروز استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهیم کرد گفت: هر کسی که ناهنجاری بر ملت تحمیل کند از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی یا اشرار مسلح مواد مخدر تا هنجارشکنان حجاب و عفاف و همه آن‌چه در مسیر استکبار باشند، جز هدف ما است.

وی گفت: تمام برنامه‌های استکبار با حضور حماسی ملت ایران خنثی خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهیدان مدافع امنیت(شهیدان درخشان‌زاده و امینی‌فر) روز ۲۹ تیرماه در مقابله با سوداگران مرگ در منطقه سرنجل کل یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.