پرداخت ۹۰ میلیارد تومان از مطالبات پرونده کثیرالشاکی شهرستان بهمئی

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۹۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات پرونده کثیرالشاکی بهمئی با قریب به ۱۷ هزار نفر شاکی خبر داد.

به گزارش دنا نما، محبوب افراسیاب در خصوص پرونده صندوق بهمئی گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی دادسرای مرکز استان و در یک اقدام جهادی و بی نظیر در پرونده های مشابه، ظرف مدت سه ماه در مرحله اول، بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به حساب شکات واریز شد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نکته قابل توجه اینکه، این واریزی بدون طرح شکایت ،پرداخت هزینه و حضور شکات در دادسرا صورت گرفت.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در ادامه با بیان این که این پرونده ۱۷ هزار نفر شاکی دارد، اظهار داشت: با ادامه پیگیری ها مبلغ ۹۰ میلیارد تومان دیگر نیز از اموال متهم پرونده وصول و فوراً به نسبت سهم شکات به حساب ایشان واریز شد.

 افراسیاب دردپایان در خصوص ادامه اقدامات خاص در این پرونده گفت: سهام بورسی متعلق به متهم پرونده، یک نوبت در آگهی فروش قرار گرفت و در مدت یک ماه آگهی، هیچ تقاضای خریدی واصل نشد و در حال حاضر برای نوبت دوم آگهی خواهد شد و در صورت فروش و نقد شدن سهام، به حساب مالباختگان واریز خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.