فتنه‌گران در سال ۸۸ به رأی و نظر مردم تمکین نکردند

دنا نما: حجت‌الاسلام نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه شهر پاتاوه با اشاره به شب‌های قدر و عظمتی که این شب‌ها دارد، اظهار کرد: مردم خداجوی ایران اسلامی در این شب‌ها در کنار هم به خودسازی معنوی می‌پردازند.

امام جمعه پاتاوه گفت: شب‌های بزرگ و با عظمتی پیش رو داریم که باید از برکات و فواید آن استفاده ببریم، بنابراین باید به صورت همه‌جانبه در مساجد حضور پیدا کرده و شب‌های نزول قرآن و شب‌هایی که منتسب به حضرت علی (ع) است را پاس بداریم.

افشار در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته به سالروز انتخابات سال ۸۸ و وقایعی که در آن زمان رخ داد اشاره کرد و گفت: مردم به صورت حداکثری پای صندوق‌های رأی رفتند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام نشان دادند که عده‌ای این حضور مردم را برنتافتند و فتنه راه انداختند.

وی افزود: عده‌ای به مدت هفت ماه در تهران آشوب به راه انداختند و به توصیه‌های رهبری عمل نکردند و کشور و مردم را دچار ضرر و خسران کردند.

امام جمعه پاتاوه بیان کرد: بهای فتنه ۸۸ که توسط این عده صورت گرفت ریختن خون تعدادی انسان بی‌گناه و ضررهای مادی و معنوی بسیار زیادی به کشور و مردم بود.

افشار تصریح کرد: فتنه‌گران تا قبل از آن خودشان در فرایند قانونی از مردم رأی کسب کرده بودند اما در سال ۸۸ به رأی و نظر مردم تمکین نکردند.

وی گفت: جاه‌طلبی این عده به گونه‌ای بود که می‌گفتند اگر ما رأی نیاوریم تقلب صورت گرفته در حالی که هیچ ادله‌ای برای تقلب نداشتند.

امام جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه سابقه افراد برای بررسی احوال آنها ملاک نیست به نمونه‌ای از سابقه افراد در صدر اسلام اشاره کرد و گفت: در صدر اسلام و در دوران پیامبر (ص) و حضرت امیر (ع) زبیر را سیف‌الاسلام و طلحه را طلحه‌الخیر می‌نامیدند که دیدیم سرنوشت آنها در انتها به کجا کشیده شد که فتنه‌گران ۸۸ نیز چنین سرنوشتی دارند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.