واکنش شهردار پاتاوه در پی درج گزارش”اقدام سوال برانگیز شهرداری پاتاوه در دامنه های دنا + تصاویر”

دنا نما: شهردار پاتاوه با اشاره به اینکه شهرداری پاتاوه تذکرات لازم را به افراد خاطی داده است گفت:شایعه آتش سوزی درختان حوالی محل دفن زباله توسط شهرداری کذب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ محمد آبدار شهردار شهر پاتاوه در جلسه شورای سلامت شهرستان دنا که با دستور کار پیگیری دفن زباله های شهری و روستایی برگزار شد به شرایط مطلوب دفن زباله های شهر پاتاوه اشاره کرد و گفت:محل دفن زباله های این شهر به صورت کاملا اصولی دفع می شود.

 آبدار افزود:جایگاه دفع زباله پاتاوه با تایید محیط زیست تحویل شهرداری شد.

 وی اظهار داشت:شهرداری پاتاوه روزانه حدود یک تن زباله از سطح این شهر جمع آوری و دفن میکند و موضوع دفع غیر اصولی و رهاسازی زباله های شهر پاتاوه که پیش از این در سایتهای خبری درج شده بود کاملا کذب و خلاف واقع است.

 شهردار پاتاوه ادامه داد: زباله های رها شده در جاده دسترسی به پاتاوه و بادنگان و حاشیه رودخانه بشار و اطراف محل دفن زباله های شهرداری پاتاوه توسط پیمانکاران شرکت گاز ،خوابگاه دانش آموزی و برخی از دهیاران رها سازی شده و ربطی به شهرداری پاتاوه ندارد.

 آبدار با اشاره به اینکه شهرداری پاتاوه تذکرات لازم را به افراد خاطی داده است گفت:شایعه آتش سوزی درختان حوالی محل دفن زباله توسط شهرداری کذب است و این درختان در فصل گرم سال توسط افرادی که اقدام به تهیه زغال میکردند و یا افراد معتاد به آتش کشیده شده است.

دنا نما: گزارشی که باعث واکنش شهردار پاتاوه شد را در “اقدام سوال برانگیز شهرداری پاتاوه در دامنه های دنا + تصاویر” مطالعه فرمایید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.