برقراری امنیت فعالیت اقتصادی از وظایف مهم نیروی انتظامی است

دنا نما: استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اقدام ها و خدمات امنیتی و ترافیکی نیروی انتظامی به مسافران نوروزی و شهروندان، گفت: زحمات شبانه روزی و همیشگی نیروی انتظامی در همه حوزه ها قابل تقدیر است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی استانداری، دکترسیدموسی خادمی روز شنبه در دیدار نوروزی نیروی انتظامی، ضمن تقدیر از فعالیت های این نیرو در ایام نوروز، اظهار داشت: سال ۹۴ با وجود سختی ها و شیرینی های آن، اما به لحاظ امنیت سال بسیار خوبی بود که با مدیریت خوب و ایثارگری های نیروی انتظامی همراه بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری انتخابات هفتم اسفند و نقش ارزنده نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات امن و خوب در استان حاصل تلاش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی بود.
خادمی به مسائه کنترل ترافیک در شهر و جاده های استان در ایام تعطیلات نوروز ۹۵ اشاره کرد و گفت: با وجود افزایش ورود مسافران نوروزی، امنیت که یکی از مهمترین اولویت های سفر و از سیاست های دولت تدبیر و امید است، توسط نیروی انتظامی به خوبی برقرار شد.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: استان ما کمترین طول بزرگراه را در کشور دارد و وضعیت نامطلوب جاده های آن به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن قابل مقایسه با دیگر استان ها که دارای اتوبان هستند، نیست و این مساله کار نیروی انتظامی را مهمتر و مشکل تر کرده است.
خادمی گفت: با اینکه امسال نسبت به سال های قبل شاهد ۲۵ درصد افزایش تردد در استان بودیم اما با وجود همه مشکلات، محدودیت ها و کمبودها، نیروی انتظامی به خوبی انجام وظیفه کرد.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه وبویراحمد نقش امنیت را در توسعه و رشد اقتصادی یادآور شد و تاکید کرد: سال ۹۵ که از طرف مقام معظم رهبری سال ‘اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل’ است، نیازمند امنیت بیشتری است زیرا اقتصاد بدون امنیت غیرقابل شکل گیری است.
خادمی ابراز داشت: برقراری امنیت سنگ زیر بنا و پایه هر گونه فعالیت اقتصادی است و این وظیفه مهم و سنگین بر عهده نیروی انتظامی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.