ارتقای پنج پله ای ورزش قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد در کشور

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزبانی‌ مسابقات کشوری این استان گفت: نبود حامی مالی و خوابگاه از مهمترین مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، جهانبخش ایزدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته با مسئولان کشوری رایزنی‌ها و جلساتی برگزار کردیم که خوشبختانه نتیجه خوبی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان تصریح کرد: امسال میزبانی مسابقات کشوری را در استان خواهیم داشت.

ایزد‌پور به مشکلات حوزه فرهنگی و جوانان این اداره‌کل اشاره کرد و افزود: نبود اعتبار لازم را مهم‌ترین دغدغه و مشکل ورزش استان در حوزه فرهنگی و جوانان است.

این مسؤول با تقدیر از رئیس و اعضای ورزش‌های همگانی کسب رتبه هیأت ورزش‌های همگانی استان در بین چهار هیأت برتر کشور را یکی دیگر از موفقیت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هئیت همگانی استان دانست.

وی با اشاره به ارتقای ورزش استان در حوزه قهرمانی از کسب ارتقای پنج پله‌ای ورزش استان در حوزه قهرمانی خبر داد و گفت: قهرمانان و ملی‌پوشان استان در اردوهای تیم‌های ملی نیاز به حمایت بیش‌تر مسؤولان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزبانی‌ مسابقات کشوری استان خاطرنشان کرد: نبود اسپانسر و حامی مالی و خوابگاه از مهمترین مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.

ایزدپور گفت: در صورت راه‌اندازی مجتمع فرهنگی، ورزشی آزادی باقری یاسوج بسیاری از مشکلات میزبانی مسابقات کشوری و اردوی‌های تیم‌های ملی رفع خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.